آهنگ جدید نیما شمس و احمد ایراندوست بنام به تو نگم

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

Ads

 


دانلود آهنگ جدید نیما شمس و احمد ایراندوست بنام به تو نگم

بازدید: 346
دسته بندی: موزیک,تک آهنگ,

دانلود آهنگ جدید نیما شمس و احمد ایراندوست بنام به تو نگم

ترانه سرا و آهنگساز: نیما شمس / دکلمه: شراره رخام

دانلود آهنگ جدید نیما شمس و احمد ایراندوست بنام به تو نگم

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 2.6 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 5.3 مگابایت]

Download Ahang Jadid

Nima Shams Ft Ahmad Irandoost – Be To Nagam

متن ترانه ی به تو نگم با صدای احمد ایراندوست و نیما شمس:

میدونم این روزا دلت ازم سیره

داری جدا میشی دلت پیشش گیره

میدونم این روزا یکی تو دنیاته

کار منه عاشق دیدن عکساته

کجا خطا کردم از چشمت افتادم عین خیالت نیست

بغضم چه پُر درده دنیا چه نامرده عین خیالت نیست

روزارو میشمارم شاید تو برگردی عین خیالت نیست

گفتی که تقدیره باید که برگردی عین خیالت نیست

عین خیالت نیست

عین خیالت نیست

به من تو تکیه میکنی تا که عذاب اون بشی

میخوای بهت نزدیک شم تا که سراب اون بشی

با اسم کوچیکم منو صدام زدی تا بشنوه

خواستی که اغوش تورو بغل کنم تا بشکنه

هوایی کرده دنیاتو بگو کی

کدوم رویا عذابت میده بازم

کجای زندگیتو تو دوست نداری

بگو اونجارو من از نو بسازم

بگو اونجارو من از نو بسازم

کجا خطا کردم از چشمت افتادم عین خیالت نیست

بغضم چه پُر درده دنیا چه نامرده عین خیالت نیست

روزارو میشمارم شاید تو برگردی عین خیالت نیست

گفتی که تقدیره باید که برگردی عین خیالت نیست

عین خیالت نیست

عین خیالت نیست


این مطلب در تاریخ: یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 1:16 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

تبلیغات


صرافی

 

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار سایت

کل مطالب کل مطالب : 461
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
بازدید امروز بازدید امروز : 456
بازدید کلی بازدید کلی : 1,153,827